Επιστολή προς συνυποψηφίους

Αγαπητή συμμαχήτρια,
Αγαπητέ συμμαχητή,

Θα ήθελα με αυτό μου το μήνυμα, να σε συγχαρώ για την δύσκολη απόφαση ευθύνης που πήρες να λάβεις μέρος στην επερχόμενη εκλογική μάχη για την τοπική αυτοδιοίκηση της 7ης Νοεμβρίου. Η ημερομηνία αυτή πλησιάζει κι αντιλαμβάνομαι το άγχος σου και την προσμονή για την έκβαση των κόπων και των προσπαθειών που κατέβαλλες όλο το χρονικό διάστημα που πέρασε. Την αντιλαμβάνομαι, διότι κι εγώ μοιράζομαι τα ίδια ακριβώς συναισθήματα με εσένα. Σου συστήνω υπομονή, ψυχραιμία και αισιοδοξία. Είμαι σίγουρος ότι το τελικό αποτέλεσμα θα επιβραβεύσει τον όμορφο και τίμιο αγώνα σου. Όλα αυτά στα λέω διότι κι εγώ είμαι συνυποψήφιός σου. Ένας από όλους τους νέους της Ο. Ν. ΝΕ. Δ. που ενισχύουν με τα νιάτα, την ορμή και το πάθος τους τα ψηφοδέλτια νίκης ανα την επικράτεια. Διεκδικώ την ψήφο των συμπολιτών μου, για λογαριασμό του συνδυασμού ΑΤΤΙΚΗ ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, με υποψήφιο περιφερειάρχη τον Βασίλη Κικίλια, στον τομέα του Πειραιά.

Για να μην σε κουράσω άλλο, γνωρίζοντας ότι ο χρόνος σου είναι πολύτιμος,σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου καλή επιτυχία. Μην πάψεις ποτέ, όπως και τώρα να αγωνίζεσαι σκληρά για ένα καλύτερο αύριο, έχοντας υπομονή, ελπίδα και πίστη στην αξία και την δύναμή σου. Κυνήγα το όνειρό σου έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σου, ότι γύρω σου πάντα υπάρχουν άνθρωποι που χρειάζονται την βοήθειά σου, στηρίζοντας σ’ εσένα τις ελπίδες τους για ένα καλύτερο αύριο.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου