Ευχαριστήριο μήνυμα

Αγαπητοί αναγνώστες,

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω απο τα βάθη της καρδιάς μου για την υποστήριξη και την συμπαράστασή σας καθ' όλη την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Το αποτέλεσμα φυσικά δεν μας δικαίωσε. Πιστεύω όμως, ότι μεγαλύτερη σημασία έχει να συνεχίζεις ν' αγωνίζεσαι και να μην στέκεσαι στα εμπόδια που συναντάς στον δρόμο σου.

Για μένα προσωπικά, αυτή η πρώτη μου συμμετοχή στην κορυφαία στιγμή του δημοκρατικού μας πολιτεύματος, ήταν πάρα πολύ σημαντική και χρήσιμη. Σημαντική διότι με γέμισε πολλές εμπειρίες και χρήσιμη διότι μου έδωσε την δυνατότητα να κυκλοφορήσω στον δρόμο και να διαπιστώσω ο ίδιος προσωπικά, τα προβληματα, τις αγωνίες και την προσδοκία του κόσμου, για ένα καλύτερο αύριο.

Δεσμεύομαι απο αυτό το βήμα, ότι όσο οι περιστάσεις και οι συνθήκες θα μου το επιτρέπουν, θα αγωνίζομαι σκληρά, έτσι ώστε να διεκδικήσω για τους συνανθρώπους μου, για όλους τους απλούς, καθημερινούς ανθρώπους, ένα καλύτερο αύριο. Είναι χρέος όλων μας, να αγωνιζόμαστε καθημερινά και να μην παραιτούμαστε απο την ζωή, ανεξαρτήτως τα προβλήματα και τις δυσκολίες που συναντάμε στην καθημερινότητά μας.

Με εκτίμηση
Νίκος

Υ. Γ. : Ο ΠΑΡΟΝΤΑΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ, ΩΣ ΕΝΑΣ ΕΛΕΎΘΕΡΟΣ ΤΟΠΟΣ, ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΑΠΌΨΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΟΥΣ  ΔΙΑΛΟΓΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου