Μάρτυρας στην απόλυτη ανοησία

Οι καιροί και οι περιστάσεις είναι γενικά τραγικές. Αυτό, όλοι το ξέρουμε. Μέσα όμως σε αυτόν τον πανικό, διάφορα μικροπράγματα που συμβαίνουν γύρω μας, περνούν απαρατήρητα και δεν θα 'πρεπε. Ένα γεγονός που έτυχε να ήμουν αυτόπτης μάρτυρας ή, για να το θέσω καλύτερα, ήμουν παρών, συνέβη προχθές και εμένα προσωπικά, μ’ έκανε να νιώσω πάρα πολύ άσχημα.

Από την 1η Φεβρουαρίου, έχει ξεκινήσει μια ακόμα… απογραφή, αναπήρων. Δεν διαφωνώ. Σ’ ένα ξεχαρβαλωμένο κράτος, είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζει η πολιτεία που μοιράζει κοινωνικές παροχές που έχουν κάποιο κόστος και κάτι τέτοιο, έπρεπε να είχε γίνει από συστάσεως αυτού του κράτους, όπως φαντάζομαι γίνεται και σε όλα τα πολιτισμένα. Μικρή λεπτομέρεια, είναι η δεύτερη η Τρίτη απόπειρα απογραφής σε αυτή την κατηγορία των πολιτών. Για να απογραφεί λοιπόν κάποιος, χρειάζονται διάφορα έγγραφα ως είθισται. Ταυτότητα, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ κτλ. Όλα καλά μέχρι εδώ… Η όλη διαδικασία, γίνεται στα ΚΕΠ της χώρας, με το σκεπτικό, να μην ταλαιπωρηθούν οι πολίτες. Καλό ακούγεται… Πήγα ως τυφλός λοιπόν να… απογραφώ. Τι το ‘θελα…; Πίκρα και στεναχώρια. Δεν είχα κανένα πρόβλημα εγώ προσωπικά. Κατέθεσα τα χαρτιά μου, όλα καλά… Στο ΚΕΠ που εξυπηρετήθηκα, ήταν ένα παιδάκι με μια βαριά αναπηρία, γύρω στα έξι, ορφανό, με την γιαγιά του. Δεν μπορούσε να κάνει την απογραφή, για ένα λόγο, εξωφρενικό. Εγώ έχω την τύχη και εργάζομαι. Έχω ΑΦΜ ως νομοταγής πολίτης, απογράφηκα για να με ελέγχει η εφορία διότι τσεπώνω τα υπέρογκα ποσά των κοινωνικών επιδομάτων, κάτι που μου παρέχει μια πλουσιοπάροχη ζωή και πρέπει, να με φεσώνει με κάθε είδους χαράτσι… Τελοσπάντων. Το μωράκι αλήτες, γιατί να μην δικαιούται το επίδομα; Επειδή δεν έχει ΑΦΜ; Αν έχετε τον Θεό σας, είπαν στο παιδάκι, στην γιαγιά του μάλλον διότι αυτό δεν ήταν σε θέση να το αντιληφθεί, ότι πρέπει να το πάτε στην εφορία και να του βγάλετε ΑΦΜ, αλλιώς, επίδομα, γιοκ… Δεν είχε δικαίωμα η υπάλληλος των ΚΕΠ, να κάνει τα χαρτιά του μωρού, ούτε με το ΑΦΜ της γιαγιάς, διότι δεν είχε τέτοιες εντολές.

Αλήθεια η ξεφτίλα κι ο κατήφορος, δεν έχει σταματημό σ’ αυτή την υπόδουλη χώρα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου