Καιάδας, Χίτλερ, Χρυσή Αυγή κι ανάπηροι


Με το όνομα Καιάδας αναφερόταν στην αρχαιότητα μεγάλο βάραθρο κοντά στην αρχαία Σπάρτη παρά το όρος Ταΰγετος. Η θέση του βαράθρου αυτού δεν έχει μέχρι σήμερα γίνει γνωστή. Άλλοι το τοποθετούν κοντά στο Μυστρά, και άλλοι σ΄ ένα από τα φαράγγια του Ταΰγετου στο δρόμο προς την Καλαμάτα, ταυτίζοντας αυτόν με τους «Αποθέτες», όπου εκεί οι αρχαίοι Σπαρτιάτες λέγεται ότι έριχναν τα ανάπηρα ή καχεκτικά βρέφη προκειμένου έτσι να διασφαλίσουν την ευγονική της φυλής τους.

Ο Καιάδας από τις ελάχιστες ιστορικές αναφορές προσδιορίζεται ως τόπος όπου ρίπτονταν οι κακούργοι και οι αιχμάλωτοι πολέμου. Ο Στράβων το αποκαλεί «δεσμωτήριον το παρά Λακεδαιμονίους σπήλαιο τι». Στο χωριό Παρόρι υπάρχει πράγματι άνοιγμα ενός σκοτεινού σπηλαίου, πλην όμως ο Παυσανίας, στη περιγραφή του για την απόδραση του Αριστομένη από τον Καιάδα, αναφέρεται σε απότομο και βαθύ φαράγγι, ανάλογο με το «βάραθρο» των Αθηναίων, από το άνοιγμα του οποίου μπορούσε να περάσει μόνο μια αλεπού.

Κατά ιστορικές αναφορές στον Καιάδα ρίχτηκαν από τους Σπαρτιάτες ο ήρωας του Β΄ Πελοποννησιακού πολέμου Αριστομένης ο Ανδανιεύς μαζί με 50 αιχμαλώτους Μεσσηνίους. Κατά τη πτώση του όμως εκείνη ο Αριστομένης πρόλαβε να πιαστεί αρχικά από τα φτερά ενός αετού και στη συνέχεια από την ουρά μιας αλεπούς που τον οδήγησε στην έξοδο.

Επίσης στον Καιάδα οι Σπαρτιάτες κατακρήμνισαν και το νεκρό σώμα του βασιλιά τους Παυσανία που είχε καταδικαστεί σε θάνατο για προδοσία.

Όμως, η ταύτιση του Καιάδα με το μακάβριο αυτό γεγονός, την απόθεση δηλαδή ανάπηρων βρεφών για λόγους που έχουν να κάνουν με την ευγονική της φυλής των αρχαίων Σπαρτιατών, βρίσκει πολλούς με αντίθετη γνώμη, που την βασίζουν στο εξής γεγονός:

Ο Μέγας Αγησίλαος βασιλιάς της Σπάρτης ήταν ανάπηρος εκ γενετής. Ενδεχομένως κάποιοι να ισχυριστούν πως δεν ρίχτηκε στον Καιάδα επειδή προοριζόταν για βασιλιάς. Κάτι τέτοιο όμως είναι αστείο αφού ένας λαός που ρίπτει σε βάραθρα τα ανάπηρα παιδιά δεν θα δεχόταν ποτέ να κυβερνηθεί από έναν χωλό όπως ισχυρίζονται. Εκτός αυτού ο Αγησίλαος δεν προοριζόταν για βασιλιάς αλλά βρέθηκε σε αυτό το αξίωμα από σύμπτωση. Επιπρόσθετο επιχείρημα σε αυτή την άποψη είναι και το ότι ο εθνικός ποιητής της Αρχαίας Σπάρτης ο Τυρταίος ήταν τυφλός επίσης εκ γενετής…

Ότι και να ισχύει στην πραγματικότητα απ’ όλα τα παραπάνω, γεγονός αναμφισβήτητο είναι πως η θεωρία του Καιάδα και η θεωρία της καθαρότητας της φυλής των αρχαίων Σπαρτιατών, ενέπνευσαν των Χίτλερ και τους ναζί, για να εφαρμόσουν το μεγαλύτερο πρόγραμμα για την καθαρότητα της γερμανικής φυλής, της επονομαζόμενης και άρειας. Το πρόγραμμα τέθηκε σε εφαρμογή από τον Αδόλφο Χίτλερ. Λειτούργησε υπό τον έλεγχο του επικεφαλής της Καγκελαρίας Φίλιπ Μπούλερ (Philip Bouhler) και του Δόκτορα Καρλ Μπραντ (Karl Brandt), με επικεφαλής τους Βέρνερ Χάιντε (Werner Heyde) και Πάουλ Νίτσε (Paul Nitsche).

Ουσιαστικά, όμως, ο κύριος οργανωτής του ήταν ο Βίκτορ Μπρακ (Viktor Brack). Στο Πρόγραμμα συμμετείχαν εξέχουσες προσωπικότητες του ιατρικού κόσμου της Ναζιστικής Γερμανίας.

Σκοπός του προγράμματος ήταν να διατηρήσει την λεγόμενη γενετική καθαρότητα του γερμανικού πληθυσμού και να εξοντώσει ορισμένα στοιχεία του πληθυσμού των κατεχόμενων περιοχών μέσω συστηματικής θανάτωσης εκείνων που θεωρούνταν παραμορφωμένοι, πηρομελείς, ανάπηροι ή άτομα που έπασχαν από διανοητικές ασθένειες. Ανάπηρα παιδιά απομακρύνονταν από τις οικογένειές τους και τοποθετούνταν σε ειδικά νοσοκομεία. Το πρόγραμμα στη συνέχεια επεκτάθηκε, ώστε να περιλάβει και ενηλίκους, αν και οι περισσότεροι ανάπηροι ενήλικες είχαν ήδη υποστεί υποχρεωτική στείρωση ως αποτέλεσμα του γερμανικού "Νόμου για την  Πρόληψη Απογόνων των Κληρονομικώς Ασθενών".

Οι Ναζιστές χαρακτήριζαν τους φόνους αυτών που θεωρούσαν χαραμοφάηδες ως φόνους από οίκτο, αν και, λόγω των διαστάσεων που πήραν, της έλλειψης συγκατάθεσης από τα ίδια τα θύματα ή τους συγγενείς τους και του πραγματικού κινήτρου, που ήταν η ευγονική, κάποιοι από τους συγχρόνους τους και αργότερα παρατηρητές ομολόγησαν ότι οι θάνατοι ήταν απλά μια μορφή μαζικής δολοφονίας με πρόσχημα την Ιατρική.

Αφορμή για την παράθεση των παραπάνω ιστορικών γεγονότων, στάθηκε ένα κείμενο στην ιστοσελίδα της Πράσινης Πτέρυγας, που αποτελεί το οικολογικό κομμάτι του κόμματος που ελληνικός λαός εκτίμησε ότι έχει θέση στο ναό της δημοκρατίας, την οργάνωση δηλαδή του κ. Ν. Μιχαλολιάκου, την Χρυσή Αυγή. Το εν λόγω πόνημα, τον τελευταίο καιρό απασχολεί πολλά ιστολόγια και χρήστες των κοινωνικών δικτύων και οι υπεύθυνοι της οργάνωσης επικροτώντας το, το ανάρτησαν δείχνοντας με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο το αρρωστημένο τους σκεπτικό και τον τρόπο που επιλέγουν για να πολιτευτούν. Φαντάζομαι, ότι οι παραπλανηθέντες Έλληνες ψηφοφόροι, κοντά στους πεντακόσιες χιλιάδες, δεν ταυτίζονται με παρόμοιες απόψεις της οργάνωσης που επέλεξαν να τους εκπροσωπεί…

Πρόκειται για ένα πόνημα κάποιου Καναδού δόκτορα της νευροπαθητικής (ό,τι και αν σημαίνει αυτό), ο οποίος προσφέρει λύσεις στο πρόβλημα της «φυλετικής καθαρότητας». Ο Δρ., μεταξύ άλλων, προτείνει «τα κληρονομικώς βεβαρημένα άτομα όπως οι παρανοϊκοί, οι πνευματικώς καθυστερημένοι, οι σχιζοφρενείς, οι επιληπτικοί, οι φορείς μεταλλαχθέντων (sic) γονιδίων, οι αθεράπευτοι αλκοολικοί, οι προχωρημένοι τοξικομανείς και άλλοι, θα πρέπει να υποβάλλονται σε στείρωση» και, γιατί όχι, να θανατώνονται κιόλας, πρόταση που έφερε στο τραπέζι του διαλόγου ο βουλευτής Επικρατείας της Χρυσής Αυγής, Χ. Παππάς πριν τρεις μέρες, για άλλες κατηγορίες… μελλοθάνατων βέβαια αλλά, όπως λέει κι ο λαός, αφού βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντε – έξι!

Σε μια κοινωνία που έχει προχωρήσει σε νοοτροπία και αντιλήψεις, σε μια κοινωνία που τα άτομα με αναπηρίες ύστερα από αγώνες πολλών δεκαετιών, κέρδισαν το δικαίωμα να στέκονται με αξιοπρέπεια και ίσους όρους με τους αρτιμελείς συνανθρώπους τους, θιασώτες ολοκληρωτικών καθεστώτων, με την ψήφο και την ανοχή του ελληνικού λαού, προσβάλλουν την ιστορία και τον πολιτικό και όχι μόνο πολιτισμό μας.

Κάθε άλλο σχόλιο από την πλευρά ενός ατόμου με κάποια αναπηρία όπως ο γράφων, θα ήταν πλεονασμός και θα κινδύνευε να διολισθήσει στο μονοπάτι του άκρατου συναισθηματισμού. Καταληκτικά μόνο θα ευχηθώ, ο Καιάδας της δημοκρατίας, στις επόμενες εκλογές, όποτε κι αν αυτές διεξαχθούν, να υποδεχτεί και να κρατήσει για πάντα τα φαντάσματα του παρελθόντος που ξύπνησαν και νομίζουν ότι ακόμα βρισκόμαστε σε μια άλλη, πολύ μακρινή εποχή.

18 σχόλια:

  1. Τρικυμιά εν κρανίο κ. Ναούμ; η σκόπιμη στρέβλωση;
    Τι σχέση μπορεί να έχει κ. Ναούμ ο καιάδας, που όπως κι εσείς παραδέχεστε, ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί για το αν υπήρξε, με την στρέβλωση της ευγονικής, μετά τη λήξη του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου και τη θανατική ποινή που προτείνει η Χρυσή Αυγή για τούς εγκληματίες; Και γιατί χρησιμοποιείται το συναίσθημα για να τεκμηριώσετε της απόψεις σας; δε σέβεστε καθόλου τα άτομα με ειδικές ικανότητες, που δίνουν τη μάχη της ζωής;
    Αντιλαμβάνομαι πλήρως την απέχθεια σας έναντι του πολιτικού κινήματος, του οποίου έχω την τιμή να είμαι μέλος, αλλά θα περίμενε κανείς από έναν επιστήμονα να έχει τεκμηριωμένες πολιτικές θέσεις εναντίων μας και όχι αοριστολογίες προς ικανοποίηση αφελών. Ποσό δε μάλλον όταν χρησιμοποιείτε απόψεις τρίτων για να σχηματίσετε τον όποιο "πολιτικό λόγο".
    μετά τιμής Ντάικος Κων/νος
    μέλος κεντρικής επιτροπής
    της Χρυσής Αυγής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μόνο σοβαρό και άξιο απάντησης που διακρίνω στο άρθρο σας είναι η αναφορά σας στους αρχαίους Σπαρτιάτες τους οποίους σχεδόν τους χαρακτηρίσατε …φασίστες και νεοναζί (!!) ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ κύριοι της ΝΔ !! Καταντήσατε χειρότεροι της αριστεράς την οποία παλαιότερα τουλάχιστον και ‘σεις οι ίδιοι καταδικάζατε για ανθελληνικές απόψεις και προδωσία !! Εμείς της χρυσής Αυγής πλέον αναρωτιόμαστε εάν ήρθε η ώρα να χαρακτηρίσετε και τον Μέγα Αλέξανδρο ή τον Κωλοκοτρόνη ως χρυσαυγίτες, και σας πληροφορούμε ότι θα ήταν τιμή μας να κάνατε κάτι τέτοιο, και αναμένουμε με χαρά τον χαρακτηρισμό σας ως προς τούτο.
    Φυσικά, δεν μπορείτε να παραπλανήσετε την κοινή γνώμη με τα ‘’τερατουργήματά’’ σας περί …Καιάδων και λοιπών μαγισσών, διότι οι Έλληνες έδωσαν στην ΝΔ εντελώς διαφορετική εντολή και σύμφωνα με αυτά που τους/μας υποσχεθήκε, και που δεν είναι ικανή σαν πολιτικός σχηματισμός αποτελούμενος απο πολιτικούς κατ'επαγγελμα, να πραγματοποιήσουν, όντας από ετών σκλάβοι της προδοτικής αριστεράς. Κύριοι της ΝΔ, γνωρίζετε πολύ καλά ότι ήταν η τελευταία σας ευκαιρία να πείτε αλήθειες στον Ελληνικό λαό και να εφαρμόσετε τα όσα είπατε προεκλογικά (τάζοντας λαγούς με πετραχήλια) , και την ευκαιρία αυτή πλέον την χάσατε.
    Σας συστήνουμε να μην πανικοβάλεστε λοιπόν από την μεγάλη άνοδο της Χρυσής Αυγής, και τα γραφόμενα σας για ‘’μπαμπούλες και κυνήγια μαγισσών’’να δημοσιεύονται μόνον σε παιδικά έντυπα ώστε κάποια παιδάκια να τρώνε το φαί τους διαβάζοντάς τα.

    Περαστικά σας
    Ένας Ελληνας Εθνικιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αξιότιμε κ. Ντάικο, απο τον τρόπο που γράφετε, είναι φανερό και απόλυτα ξεκάθαρο, ποιός απ' τους δυο μας ταξιδεύει με φουρτούνα στο μυαλό του... Αν διαβάζατε προσεκτικά, ίσως αντιλαμβανόσασταν το νόημα του κειμένου... Δεν το διαβάσατε, είναι ξεκάθαρο, διότι πολύ απλά, ούτε τ' όνομά μου δεν γράφετε σωστά... Όσο για τα άτομα με αναπηρία, είμαι ένα απ' αυτά και η άποψή σας περι στείρωσης, με θίγει προσωπικά, αν μου επιτρέπετε δηλαδή. Ευχαριστώ!

    Όσο για σας αγαπητέ κουκουλοφόρε, ανώνυμε, Έλληνα εθνικιστή, τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε. Άλλωστε, δημοκρατία έχουμε και ο καθένας μπορεί ελεύθερα να εκφράζει τις απόψεις του, έτσι δεν είναι; Κλείνοντας, αυτό που έχω να σας πω είναι ότι, το παρών ιστολόγιο είναι προσωπικό και εκφράζω τις απόψεις μου. Ούτε ανώνυμο είναι, ούτε κομματικό. Έχω δικαίωμα να γράφω ότι θέλω, πάντα φέροντας την υπογραφή μου και, όχι μεταφέροντας τις απόψεις της παράταξης που όντως ανήκω και είμαι περήφανος γι' αυτό, γιατί πολύ απλά, είναι η παράταξη που εδραίωσε την δημοκρατία στην πατρίδα μας, δίνοντας σε όλους εμάς την ευκαιρία να ξανασηκώσουμε περήφανα τα κεφάλια μας. Ανταποδίδω τις ευχές για ταχεία ανάρρωση...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο ανωνυμος ''κουκουλοφορος'' ηταν και αυτος παλιο-νεοδημοκρατης κάποτε, και το '93 κυριε Ναούμη φωναζαμε παρεα και δίπλα-δίπλα το περήφημο σύνθημα ''αλήτη προδώτη Σαμαρά'' το θυμάστε ?????????????? με την μόνη διαφορά, οτι ο ανωνυμος ''κουκουλοφόρος'' Εθνικιστης (πλέον), δεν στοιρίζει προδωτες και ούτε γλύφει εκέι που κάποτε έφτηνε όπως κάνετε εσείς τώρα!! οσο για το περι ...δημοκρατίας, εκτείθεστε ανεπανόρθωτα και το ξέρετε αυτο. Καλύτερα να πάρετε την άποψη του κόσμου για τον τύπο του σημερινού πολιτεύματος, και αν αφήσετε τις μανφάρες στην άκρη. Προσγειωθείτε κυριε Ναούμη, εκτός...και αν είστε ένας ακόμα απλός βολεψάκιας του συστήματος κατι που απο τα γραφόμενά σας, το θεορώ πολύ πιθανό...για να μην πώ οτι είμαι απόλυτα σίγουρος!!
    ----ο ανώνυμος Εθνικιστής ---

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Ναούμη,
    "Σε μια κοινωνία που έχει προχωρήσει σε νοοτροπία και αντιλήψεις", πως είναι δυνατόν εγώ, αρτιμελής και υγειής, να μην μπορώ να επιβιώσω;
    Πως είναι δυνατόν να μην έχω δικαιώματα παρά μόνο υποχρεώσεις;
    Και τολμάτε να αναφερθείτε στο σύγχρονο αφοδευτήριο, "τον ναό της δημοκρατίας" όπως τον αποκαλείτε, ενώ το σωστό όνομα είναι ναός της μεταπολιτευτικής χούντας, όπου οι εντός ευρισκόμενοι και οι συν αυτώ, χτίζουν περιουσίες, όταν εμείς πρέπει να κόψουμε και το ψωμί, για να πληρώσουμε τα χαράτσια του σουλτάνου τρελαντώνη;
    Σήμερα είμαστε δύο κατηγορίες, οι ημέτεροι και εμείς. Η αναπηρία δεν είναι κριτήριο πλέον.
    Όχι Χρυσή Αυγή, και τον διάολο τον ίδιο θα ψήφιζα για να ξεριζωθεί αυτή η σαπίλα, που έχει οδηγήσει στην αυτοκτονία εκατοντάδες, και έχει καταστρέψει πολύ περισσότερους.
    Αλλά αυτά δεν τα πιάνει η ευαισθησία σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταπολιτευτική χούντα; Σουλτάνος τρελαντώνης? Ημέτεροι? Κόψουμε το Ψωμί? Μήπως δεν έχετε πάρει ιδέα τι συμβαίνει στο οικονομικό σύστημα και σε ποιανού τις τσέπες πάνε τα χρήματα που σας κλέβουν? Μήπως υπερβάλλετε για τα προβλήματά σας χωρίς να κάθεστε πολύ να τα κατανοήσετε, χωρίς να μας δίνετε καμία ταυτότητα για τη δουλειά σας νομίζοντας σα το μωρό ότι θα τραβήξετε την προσοχή στις ανάγκες σας? Στο κάτω-κάτω πως είστε εδώ μέσα και σχολιάζετε αν δεν έχετε ψωμί να φάτε και να επιβιώσετε?

      Διαγραφή
  6. Κύριε Ναουμη επειδή εμείς στην περιοχή μας δεν έχουμε καιαδα αλλα Βούρκο όλοι οι πολιτικοί απο το 74 και μετα θέλουν πέταμα . Σαν ξενητεμενος σας βλέπω και ραγιζη η ψυχή. Μου κοιτα πως είναι τα μέρη μας κοματοσκυλα απο κάθε κόμμα θυσιάζουν το κοινονικο Καλο. Για προσωπικά. Συμφέροντα σύμβουλοι πρόεδροι. Δήμαρχοι τα ίδια κάθε χρόνο ποιος έσπρωξε τους ανθρώπους να ψηφίσουν ΧΑ;;;γιατί χτυπάς μονο δεξιΑ. Και όχι αριστερά ;;;για. 40 χρονια τώρα το αριστερό καρκινομα έχει. Θεριεψη Ο κόσμος. Κουράστηκε σε τοπικό και πανελλαδικό. Επίπεδο και αρχίζη το άλλο καρκινομα .Αν ζουμε σε δημοκρατία. Γιατί παραπονιωμαστε ;;ποιοι φοβούνται την ΧΑ;;;Ας πρόσεξαν τα κομματικα κατακαθια σαν παλιός αριστερός /πασσοκος ντρέπομαι για την κατάντια του τόπου μου Αν δεν συμετασχεις στα πολιτικά δεδομένα και εισαι καιρό απο τα έξω. Θα δεις τα κακά Για να σώσουμε κάτι Αξιοπρέπεια. Τιμή Πατρίδα. Οικογένεια δεν έχουμε πολλές επιλογές. Καιαδας η βούρκος η ΧΑ σε ευχάριστο για την φιλοξενία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητοί ανώνυμοι φίλοι, λυπάμαι που δεν μπορώ να μπω σε μια αντιπαράθεση στην οποία θεωρώ ότι είστε εκτός θέματος... Δε νομίζω το θέμα του κειμένου να είναι ο Σαμαράς, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ η τα χαράτσια... Θα ήθελα αν δεν σας κάνει κόπος, να μπείτε στην ουσία του θέματος, επιχειρηματολογώντας αν είστε υπέρ η κατά της πρότασης της ΧΑ, για στείρωση και ευθανασία, στις ειδικές πληθυσμιακές ομάδες όπως τα άτομα με αναπηρία. Σε διαφορετική περίπτωση, θα περιμένετε σχόλια μου για τα θέματα που θίγετε σε πιθανή μελλοντική μου ανάρτηση με τις απόψεις μου γι' αυτά. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. επιτελους ας σταματησετε ολοι να ριχνετε τα παντα στους πολιτικους εσεις δεν τους ψηφιζατε τοσα χρονια,τωρα ξαφνικα θυμηθηκατε το κακο που κανανε στην ελλαδα ε?οταν τρεχατε απο πισω για να σας βολεψουν εσας,τα παιδια σας,να παρουν μια μεταθεση να διοριστουν μεχρι κ για μεταθεση στον στρατο ενος απλου φανταρου παρακαλουσατε ας σταματησει λοιπον το παραμυθ ιοτι για ολα φταινε οι πολιτικοι ελεος Ο ΛΑΟς ΦΤΑΙΕΙ Κ ΜΟΝΟ παντα κοιταγε πως θα βολευτει,ο ιδιος ο λαος κατεστρεψε την ελλαδα με την ψηφο του τοσα χρονια κ τωρα ξαφνικα ανακαλυψε την χρυση αυγη ενα [πολιτικο κομμα που εδω κ πολλα χρονια χτιζετε ακριβως για να φανουνε τωρα ως σωτηρες ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ δεν παει αλλο ποσο ηλιθιος ειναι ο λαος μας που πιστευει οτι αυτοι ειναι η λυση?ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ.Κυριε Ναουμη εγω ψαχνω να βρω κατι επισημο σχετικα με τις θεσεις τις χρ.αυγη κ
    την αναπηρια γιατι εχθες ο θειος μου που εχει παιδι με ειδικες αναγκες μου ειπε οτι ψηφισε χρ αυγη φανταζεστε τι επαθα?ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ οταν ηταν το πασοκ ψηφιζε λεει κκε για αντιδραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ θα ήθελα να μου παραθέσετε ιστορικές πηγές (σοβαρές κι όχι από κανέναν Εβραίο), απ'όπου να προκύπτει πως οι ναζί πράγματι θανάτωναν τα ΑΜΕΑ. Όλοι το λένε και το 'χουν κάνει καραμέλα, αλλά εγώ το μόνο σχετικό που έχω βρει είναι στο επίσημο πρόγραμμα του NSDAP, όπου δίνεται ένα πολύ προσεγμένο πρόγραμμα κοινωνικής πρόνοιας για τα ΑΜΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και φυσικά ακόμη περιμένω μια απάντηση που δεν θα λάβω ποτέ, για πολύ προφανείς λόγους...
    Η Δημοκρατία σας έχει βασιστεί σε ψέματα. Γι'αυτό και απέτυχε. Είστε τουλάχιστον σιχαμεροί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αξιότιμη κα Ατρυτώνη, δεν συνηθίζω να απαντώ σε σχόλια κακοπροαίρετα σεβόμενος την φιλοξενία που σας παρέχω στο ιστολόγιο μου. Έχετε τις απόψεις σας οι οποίες και είναι σεβαστές απο την πλευρά μου, κάτι που για σας δεν υφίσταται προφανώς. Εάν η δημοκρατία μας όπως λέτε απέτυχε, τότε εσείς γιατί έχετε ελεύθερα τη δυνατότητα να σχολιάζετε εδώ χωρίς κανείς να σας φιμώνει; Τι ακριβώς θέλετε να σας απαντήσω; Εσείς σχολιάζετε χωρίς να μπαίνετε στην ουσία των όσων γράφω αλλά, παίζοντας την κασσέτα που έχετε διδαχθεί. Ευχαριστώ σε κάθε περίπτωση πάντως, για τον κόπο που κάνετε κι ασχολείστε μαζί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κακοπροαίρετο το σχόλιό μου (το αρχικό); Αυτό δείχνει, κύριε Ναούμη, πως θεωρείτε κακοπροαίρετο όποιον διαφωνεί με τα "δημοκρατικά" διδάγματα της συμβατικής (δημοκρατικής πάντα) ιστορίας.
    "Εάν η δημοκρατία μας όπως λέτε απέτυχε, τότε εσείς γιατί έχετε ελεύθερα τη δυνατότητα να σχολιάζετε εδώ χωρίς κανείς να σας φιμώνει;"
    Δηλαδή θεωρείτε πως η Δημοκρατία σας είναι επιτυχημένη, επειδή δεν σβήσατε το σχόλιό μου; Ή έχετε την εντύπωση, πως εγώ μπορώ να πω τις απόψεις μου το ίδιο ελεύθερα με 'σας; Ή εθελοτυφλείτε ή εθελοτυφλείτε, κύριε Ναούμη.
    Κάτι τελευταίο: δεν ασχολούμαι μαζί σας συγκεκριμένα. Πολύ θα θέλατε. Το σχόλιό μου απευθυνόταν σ'όλους τους Δημοκράτορες, μήπως μπορέσει και μου απαντήσει κανείς. Αλλά όπως φαίνεται δεν μπορεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για το άρθρο σας!
    Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον!
    και πάλι συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπορεί να λειτουργήσει ως αφύπνιση συνειδήσεων - αν και τα παραπάνω σχόλια με διαψεύδουν -και ως αφόρμηση για περαιτέρω διερεύνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κυρία Αθηνά Ατρυτώνη, ορίστε μια σειρά από πηγές

    Aly, G. (1994). Cleansing the Fatherland: Nazi Medicine and Racial Hygiene. The Johns Hopkins University Press. ISBN 0-8018-4824-5

    Baer, E. et al. (2003). Experience and Expression: Women, the Nazis, and the Holocaust. Wayne State University Press. ISBN 0-8143-3063-0

    Baumslag, N. (2005). Murderous Medicine: Nazi Doctors, Human Experimentation, and Typhus. Praeger Publishers. ISBN 0-275-98312-9

    Biesold, H. (1999). Crying Hands: Eugenics and Deaf People in Nazi Germany. Washington, D.C.: Gallaudet University Press. ISBN 1-56368-255-9

    Burleigh, M. (1991). The Racial State: Germany 1933-1945. Cambridge University Press. ISBN 0-521-39802-9

    Burleigh, M. (1994). Death and Deliverance: 'Euthanasia' in Germany, c.1900 to 1945. Cambridge University Press. ISBN 0-521-41613-2

    Caplan, A. (1992). When Medicine Went Mad: Bioethics and the Holocaust. Totowa, New Jersey: Humana Press. ISBN 0-89603-235-3

    Ehrenreich, Eric. The Nazi Ancestral Proof: Genealogy, Racial Science, and the Final Solution. Bloomington, Indiana: Indiana University Press, 2007. ISBN 978-0-253-34945-3

    Evans, Suzanne E., Forgotten Crimes: The Holocaust and People with Disabilities. Chicago: Ivan R. Dee, 2004. ISBN 1-56663-565-9

    Friedlander, H. (1995). The Origins of Nazi Genocide. From Euthanasia to the Final Solution. University of North Carolina Press. ISBN 0-8078-2208-6

    Gallagher, G. (1995). By Trust Betrayed: Patients, Physicians, and the License to Kill in the Third Reich. Arlington, Virginia: Vandamere Press. ISBN 0-918339-36-7

    Glass, J. (1999). 0-8018-4824-5 Life Unworthy of Life: Racial Phobia and Mass Murder in Hitler's Germany Basic Books. ISBN 0-465-09846-0

    Kater, M. (1989). Doctors Under Hitler. Chapel Hill: University of North Carolina Press. ISBN 0-8078-1842-9

    Kuhl, S. (2002). The Nazi Connection: Eugenics, American Racism, and German National Socialism. Oxford University Press. ISBN 0-19-514978-5

    Kuntz, D. (2006). Deadly Medicine: Creating the Master Race. The University of North Carolina Press. ISBN 0-8078-2916-1

    Lifton, R. (1986). THE NAZI DOCTORS: Medical Killing and the Psychology of Genocide. Basic Books. ISBN 0-465-04905-2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. McFarland-Icke, B. (1999). Nurses in Nazi Germany: Moral Choice in History. Princeton University Press. ISBN 0-691-00665-2

    Müller-Hill, B. (1998). Murderous Science: Elimination by Scientific Selection of Jews, Gypsies, and Others in Germany, 1933-1945. Plainview, New York: Cold Spring Harbor Laboratory Press. ISBN 0-87969-531-5

    Nicosia, F. et al. (2002). Medicine and Medical Ethics in Nazi Germany: Origins, Practices, Legacies. Berghahn Books. ISBN 1-57181-387-X

    Proctor, R. (2003). Racial Hygiene: Medicine Under the Nazis. Harvard University Press. ISBN 0-674-74578-7

    Ryan, Donna F., et al. (2002). Deaf People in Hitler's Europe. Washington, D.C.: Gallaudet University Press, ISBN 1-56368-132-3

    Schafft, G. (2004). From Racism to Genocide: Anthropology in the Third Reich. University of Illinois Press. ISBN 0-252-02930-5

    Spitz, V. (2005). Doctors from Hell: The Horrific Account of Nazi Experiments on Humans. Sentient Publications. ISBN 1-59181-032-9

    Weindling, P.J. (2005). Nazi Medicine and the Nuremberg Trials: From Medical War Crimes to Informed Consent. Palgrave Macmillan. ISBN 1-4039-3911-X

    Weindling, P.J. (1989). Health, Race and German Politics between National Unification and Nazism, 1870-1945. Cambridge University Press. ISBN 0-521-42397-X

    Academic articles
    Bachrach, S. (2004). "In the name of public health — Nazi racial hygiene". New England Journal of Medicine 351 (5): 417–420.

    Biddiss, M. (Jun 1997). "Disease and dictatorship: the case of Hitler's Reich". Journal of Royal Society of Medicine 90 (6): 342–6.

    Cranach, M. (2003). "The killing of psychiatric patients in Nazi Germany between 1939-1945". The Israel Journal of Psychiatry and Related Sciences 40 (1): 8–18.

    Lerner, B. (May 1995). "Medicine and the Holocaust: Learning More of the Lessons". Annals of Internal Medicine 122 (10): 793–794.

    Martin III, Matthew D., "The Dysfunctional Progeny of Eugenics: Autonomy Gone AWOL", Cardozo Journal of International Law, Vol. 15, No. 2, Fall 2007, pp. 371–421, ISSN 1069-3181.

    O'Mathúna, D. (Mar 2006). "Human dignity in the Nazi era: implications for contemporary bioethics". BioMed Central 7 (1): E2.

    Sofair, A. (Feb 2000). "Eugenic sterilization and a qualified Nazi analogy: the United States and Germany, 1930-1945" (PDF). National Center for Biotechnology Information 132 (4): 312–9.

    Strous, R. D. (2006). "Nazi Euthanasia of the Mentally Ill at Hadamar". American Journal of Psychiatry January 2006; 163: 27.

    Weigmann, K. (2001). "The role of biologists in Nazi atrocities: lessons for today's scientists". European Molecular Biology Organization 2 (10): 871–875.
    "Eugenical Sterilization in Germany" Eugenical News 1933, Cold Spring Harbor Laboratory; vol.18:5.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Oλοι ξερουν πολυ καλα πως η Χρυση Αυγη στεκεται διπλα στα ατομα με ειδικες αναγκες και συνεχιζει να τα βοηθαει εδω και δεκαδες χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή