Θέλω πίσω τη πατρίδα μου!

Αλληλέγγυοι των προσφύγουν Έλληνες πολίτες, κοινωνικοί ακτιβιστές όπως τους αρέσει να αυτοπροσδιορίζονται, αριστερών πεποιθήσεων με καμένο το σύνολο των εγκεφαλικών τους κυττάρων, βούτηξαν στη θάλασσα της Μυτιλήνης, προκειμένου να εμποδίσουν την επαναπροώθηση λαθρομεταναστών στις τουρκικές ακτές!
Είναι η κάστα εκείνων των ανθρώπων με τις ευαίσθητες ψυχές, οι οποίοι χειροκροτούν τους πρόσφυγες και τους λαθρομετανάστες, που ζητούν ταυτότητα από ελεύθερους Έλληνες πολίτες, οι οποίοι Έλληνες ξυπνάνε το πρωί πιστεύοντας ότι ζουν σε μια χώρα ελεύθερη αλλά η πραγματικότητα τους διαψεύδει.

Είναι οι ίδιοι εκείνοι άνθρωποι οι οποίοι καταλύοντας τους νόμους μιας ευνομούμενης πολιτείας, δεν πληρώνουν διόδια, καταλαμβάνουν δημόσια κτίρια και μετατρέπουν την χώρα μας σε ζούγκλα όποτε ξυπνήσουν στραβά το πρωί.

Είναι η παρέα εκείνων των ανθρώπων, οι οποίοι δήλωναν αγανακτισμένοι, έκαιγαν την Αθήνα κάθε τρεις και λίγο για διάφορους λόγους και που ξαφνικά, αφού έφεραν τους πάτρωνες τους στην εξουσία, εξαφανίστηκαν, άλλαξαν τροπάριο, πέταξαν από πάνω τους τα τριμμένα και σκισμένα τζιν, φόρεσαν κουστουμάκια και ταγέρ υψηλής ραπτικής και στήθηκαν στην ουρά για να διοριστούν ως μετακλητοί και όχι μόνο στο δημόσιο.

Ε λοιπόν, δεν γουστάρω να είμαι ξένος στην ίδια μου την πατρίδα επειδή έτσι το θέλετε εσείς αλληλέγγυοι, αγανακτισμένοι ή όπως αλλιώς θέλετε να αυτοπροσδιορίζεστε.

Δεν γουστάρω να κρίνετε εσείς τον βαθμό της δικής μου ευαισθησίας απέναντι σε ένα τόσο φλέγον ζήτημα όπως το προσφυγικό.

Δεν γουστάρω να μου κανονίζετε εσείς την δική μου ζωή και να μου κολλάτε την ταμπέλα του ανάλγητου δεξιού επειδή ο παππούς σας πολέμησε με το ΕΑΜ.

Ντρέπομαι διότι εξαιτίας σας η χώρα μου ξεφτιλίζεται διεθνώς και ακόμα κι αν σύντομα κρυφτείτε στα λαγούμια σας, η ζημιά είναι ήδη ανεπανόρθωτη.

Εκείνο που επιδιώκετε όλοι εσείς και οι πολιτικοί σας μέντορες είναι να με κάνετε και μένα αλληλέγγυο, αγανακτισμένο και κοινωνικό ακτιβιστή με καμένα εγκεφαλικά κύτταρα, να στηθώ απέναντί σας και να οδηγηθεί η χώρα μας σε έναν εμφύλιο σπαραγμό από τον οποίο ποτέ δεν καταφέρατε να αποβάλλετε τα κουσούρια που σας φόρτωσε ο προηγούμενος.

Δυστυχώς για σας όμως, δεν θα πέσουμε στην παγίδα που στήνετε δυο χρόνια τώρα διότι πολύ απλά εμείς είμαστε αλληλέγγυοι των δημοκρατικών αξιών και της ελευθερίας της συνείδησης.

Δεν θα σας κάνουμε την χάρη να  αφήσουμε, λάφυρο του καταπιεσμένου αριστερού εγωισμού σας, την πατρίδα μας.

Ποτέ δεν σας είδα να είστε αλληλέγγυοι στους Έλληνες πολίτες και αγανακτισμένοι για τον συμπατριώτη σας που έχασε την δουλειά του. Αν το είχατε κάνει, σήμερα θα δίναμε μαζί τους αγώνες για τα δικαιώματα των προσφύγων.

Ερωτώ, ποιανών τα συμφέροντα εξυπηρετείτε;

Στο τέλος της ημέρας εγώ και πολλοί όμοιοι μου, είμαστε ακόμα ζωντανοί και βροντοφωνάζουμε : θέλω πίσω την πατρίδα μου.

Κι αν βιαστείτε να μου κολλήσετε την ταμπέλα του ακροδεξιού και του φασίστα, θα σας απαντήσω ότι ο φασισμός δεν έχει χρώματα και πτέρυγα… Κι εγώ τον βλέπω απέναντι μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου