Ψηλαφίζοντας τον έρωτα!




Η πιο συνηθισμένη ερώτηση όταν είσαι μικρό παιδί, είναι "τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;" και μετά ακολουθούν ερωτήσεις του στυλ "ποιον αγαπάς πιο πολύ; τη μαμά ή τον μπαμπά;" και "πας σχολείο;"!
 Θα περιοριστώ στην πιο δημοφιλή από αυτό το σετ κατα την γνώμη μου, στην ερώτηση δηλαδή τι θα ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω... Εντάξει, εγώ μεγάλωσα αλλά κάποτε ήμουν κι εγώ μικρό παιδί και το ερώτημα αυτό το είχα δεχτεί πολλές φορές ως παιδί θαύμα που ήμουν κατα την γνώμη του περιβάλλοντος μου!
Η αλήθεια είναι ότι ειλικρινά, δεν θυμάμαι τις απαντήσεις μου, αποκλείοντο όμως επαγγέλματα χειρωνακτικά και πολεμοχαρή καθώς και επαγγέλματα εξωτερικού χώρου. Σίγουρα κάτι σε δικηγόρος και δάσκαλος υποθέτω αλλά κι ένα άλλο που σίγουρα έλεγα και με κοιτάζαν σαν να ήμουν καθυστερημένο, ήταν ότι έλεγα βιβλιοπώλης! Τότε στο χωριό, δεν είχαμε βιβλιοπωλείο όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό αλλά κατα έναν περίεργο τρόπο, βιβλία έφταναν σε μένα σωρηδόν με ένα μαγικό τρόπο και από παντού! Θείες, μπαρμπάδες, γιαγιάδες, παππούδες, κουμπάρες, κουμπάροι, δάσκαλοι και δασκάλες, μου φέρναν ότι κυκλοφορούσε και στο σύνολό τους ήταν άχρηστο για τους ίδιους. Εμένα όμως, ήταν η καλύτερη μου...




Τα χρόνια πέρασαν. Μεγάλωσα. Η ερωτική μου σχέση με τα βιβλία δεν σταμάτησε όσο ο καιρός περνούσε. Μισούσα τα σχολικά βιβλία, τα θεωρούσα σαχλαμάρες, λάτρευα όμως να διαβάζω τα εξωσχολικά, περιοδικά και εφημερίδες με το κιλό! Μια μέρα κάπου εκεί στα 16, ήξερα ότι θα κάνω κάτι που θα έχει να κάνει με τα βιβλία... Δεν ήξερα τι ακριβώς θα ήταν αυτό. Θα έγραφα βιβλία; Θα πούλαγα; Θα εξέδιδα; Αυτό το τελευταίο, με ιντρίγκαρε πιο πολύ να πω την αμαρτία μου... Κι αυτό διότι δεν πίστευα πως είχα ταλέντο στην γραφή και στο εμπόριο. Ήξερα σίγουρα ότι μπορώ να ξεχωρίσω κάτι που είναι καλογραμμένο και κάτι που προσωπικά δεν μου κάνει αίσθηση.
Τα χρόνια πέρασαν και η ερωτική μου σχέση με το βιβλίο διακόπηκε απότομα... Χάνοντας την όραση μου, στεναχωρήθηκα όχι γιατί δεν θα βλέπω αν είναι μέρα ή νύχτα αλλά, διότι δεν θα μπορώ να διαβάσω... Τι κι αν η τεχνολογία με βοήθησε να μην στερηθώ αυτό που τόσο αγαπούσα... Η αίσθηση της επαφής του αναγνώστη με το τυπωμένο χαρτί, για μένα τουλάχιστον, είναι μια σχέση ανάμεσα σε δύο εραστές που κάνουν έρωτα ξέροντας ότι θα είναι η τελευταία τους φορά.
Επειδή όμως ένα από τα δυνατά μου σημεία είναι ότι ποτέ δεν έπαψα να ονειρεύομαι, πήρα ένα ρίσκο και παρόλο που ακούγεται τρελό, το δοκίμασα θέλοντας να δοκιμάσω τα όρια μου. Μαζί με μια ομάδα ανθρώπων με το δικό μου πρόβλημα καθώς και με μια μικρή ομάδα άνεργων νέων, ιδρύσαμε μια κοινωνική συνεταιριστική επιχείρηση, που θα έχει ως στόχο την ένταξη ατόμων με αναπηρίες στο πολιτιστικό προϊόν και ακόμα, την ένταξη στο πολιτιστικό προϊόν ανθρώπων που για τους δικούς τους λόγους θεωρούνται ξένα σώματα στον εκδοτικό κόσμο και στο καλλιτεχνικό γίγνεσθαι. Η γέννηση της "ΒΕΓΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ", ήταν γεγονός τους πρώτους μήνες του 2015 και στα τέλη του 2016, έκανε τα πρώτα δειλά της βήματα στον κόσμο.
Τα δύο πρώτα πνευματικά παιδιά του "ΒΕΓΑ",  το "Ψηλαφίζοντας τις λέξεις" της Άννας Μπιθικώτση και το ερωτικό μυθιστόρημα του Δημήτρη Αρβανίτη με τίτλο "Ο έρωτας σκοτώνει και του πάει", κυκλοφορούν ανάμεσα μας και εντυπωσιάζουν κάνοντας μας ιδιαίτερα υπερήφανους γι' αυτά! Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την Άννα και τον Δημήτρη για την τιμή και την εμπιστοσύνη τους και εύχομαι η συνεργασία αυτή να ήταν το ίδιο επικοδομοιτική και για εκείνους...
Τα ταξίδια του έρωτα και των λέξεων, ξεκίνησαν από την Αθήνα, πέρασαν από το Αγρίνιο και την Θεσσαλονίκη και θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν για να φυλλομετρηθούν από ακόμα περισσότερους φίλους.
Θα ήταν παράλειψή μου αν δεν ανέφερα ότι μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των βιβλίων θα αποδοθούν στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Τυφλών και στον Φάρο Τυφλών της Ελλάδος.
Κλείοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όσους συνέβαλαν στο να πραγματοποιηθούν άρτια οι παρουσιάσεις μας, την περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας, τον Ιανό Θεσσαλονίκης, το Ζάππειο Μέγαρο και την UNESCO, την Στοά του Βιβλίου και τον καθηγητή Παναγιώτη Κοντό και  το Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αιτ/νίας.
Τέλος, ένα από καρδιάς ευχαριστώ σε όλους εκείνους που με την αφιλοκερδή συμμετοχή τους, έφεραν σε επαφή το αναγνωστικό κοινό με τα έργα μας. Δεν θα μπω σε ονοματολογία για να μην αδικήσω κάποιον που πιθανόν να παραλείψω.
Ως βρέφη που τώρα μπουσουλάμε, η στήριξή σας θα είναι για μας πολύτιμη βοήθεια για να συνεχίσουμε. Μπορείτε να παραγγέλνετε τα βιβλία μας καλώντας στο τηλέφωνο 6976160797 και στέλνοντας e-mail στο  vegasgrn@gmail.com, για να σας τα στείλουμε αντικαταβολή. Αργότερα, θα τα βρείτε και σε κεντρικά σημεία πώλησης.

Ευχαριστώ και μην παραλείπετε να ονειρεύεστε, ίσως κάπου να ανταμωθούν τα όνειρά μας...
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου